19.11.16

Imatges de la sortida a Banyoles


- Vosaltres no us ho penseu, però jo estic premiada als premis tardor.
No nominada, no; sinó directament premiada per la meva trajectòria!!!
- Felicitats Dolors! 

El camí ben pla, no podia ser d'altra manera.


Van caure quatre gotes, res, només per comprovar com tenim, cangurs, paraigües...


Tot l'entorn molt ben cuidat. 

Intentant captar imatges de postal ...

... En un matí gris. 

Vam poder gaudir de vistes sobre el llac des de tots els costats.

Ens vam trobar força arbres de considerables dimensions.

- Vine, vine. Sobre el pontet i amb el llac a darrera ... selfi!

Una petita aturada per contemplar-lo des d'aquest racó. 

- I davant la portalada de Santa Maria de Porqueres? 

-  ... També!!!


Els carrers del llac són ben rectes!!! 

La foto de família, just a la paret del llac. 

Cap a les Estunes, seguint les indicacions del Luís. 
Gràcies Luís.

Ara ja sabem d'on venen les cigonyes!!!

Ja som a les Estunes.
-Deixa'm mirar abans d'entrar a veure si trobo alguna Goja.

- I si surt del forat?
- Jo de tu no estaria tan tranquil! 

Busquem per tots els forats i escletxes:

- Jo he mirat per tot arreu i no n'he vista cap!!! 

- A veure aquí?
- No!

- Ei!! Aquí baix en veieu alguna? 

- Veniu cap aquí que m'han dit que n'hi ha!!!


I tots cap a dins!!!


Però no. No ho és!!! 

Fem una reunió imprevista per valorar el resultat de la recerca. 

Però re, ni una!!!   Una altre dia serà!!!